Siden deres grundlæggelse i 1999, har SolarWinds' mission været at levere specialbyggede produkter, der er designet til at gøre IT-medarbejdernes job lettere. SolarWinds tilbyder værdidrevne produkter og værktøjer, der løser en bred vifte af IT management udfordringer - hvad enten disse udfordringer er relateret til netværk, servere, applikationer, storage, virtualisering, sikkerhed eller hybrid IT.
I dag har SolarWinds mere end 300,000 kunder i 190 lande og er den ubestridte leder i Remote Monitoring og Management.
Har du brug for en løsning til Operations Management, Service Management eller Security Operations? -så er du godt dækket ind med SolarWinds.
Under Operations Management finder du SolarWinds Platformen, som er en suite af produkter brugt til at overvåge og administrere dit netværk, servere, applikationer og meget mere.
SolarWinds Platform - Hybrid Cloud Observability
SolarWinds Platform Hybrid Cloud Observability er en omfattende, integreret og full-stack observability løsning, bygget på SolarWinds Platform, der integrerer data fra hele IT-økosystemet, herunder netværk, servere, applikationer, databaser og mere. Hybrid Cloud Observability er designet til organisationer i alle størrelser og brancher. Platformen inkluderer indbygget intelligens, der hjælper kunder med at optimere ydeevnen, sikre tilgængelighed og reducere afhjælpningstiden på tværs af on-premises og multi-cloud miljøer.
SolarWinds Platform - Hybrid Cloud Observability findes i to udgaver: Essentials og Advanced, med Enterprise Scale som tilvalg.
Andre SolarWinds produkter
Security Event Manager er en alt-i-et SIEM løsning som kombinerer logstyring, korrelation, videresendelse, rapportering, filintegritetskontrol, brugeraktivitetsovervågning, USB-registrering samt forebyggelse, trusselsintelligens og aktiv respons i et virtuelt appliance, der er let at implementere, administrere og bruge.
Access Rights Manager giver IT og sikkerhedsadministratorer mulighed for centralt at provisionere, deprovisionere, administrere og auditere brugeradgangsrettigheder til systemer, data og filer, samtidig med at de beskytter deres organisationer mod sikkerhedsbrud og overholder politikker. Access Rights Manager understøtter Active Directory, Azure AD, Sharepoint, Sharepoint Online, Exchange, Exchange Online, Teams, OneDrive og meget mere.
Web Help Desk er en Help Desk Ticketing og Asset Management løsning. Web Help Desk bruges til blandt andet: Automatisering af sager, centraliseret vidensbase, sporing og styring af it assets, forenklet projekt og opgavehåndtering, integration med Active Directory og LDAP og rapportering for at måle SLA'er.